Nieuwe Blokhut

Sint-Jorispad 37

Onze blokhut aan het Sint-Jorispad 37 beschikt over één grote groepsruimte met tafels en stoelen, een stafruimte met tafel en stoelen, een keuken met koffiezetapparaat en koelkast, sanitaire ruimte met drie toiletten en douche, en ruim zolderbalkon. Het zolderbalkon is geschikt als slaapplaats voor groepen.

Het terrein wordt gedeeld met de gebruikers van de Oude Blokhut. Op het terrein bevindt zich een kampvuurkuil en er is ruimte voor spellen en activiteiten.

Om het terrein ligt een bos wat zeer geschikt is voor bosspellen. Aan de overkant van de weg ligt een zandvlakte.
Nu boeken

Impressie

Offerte aanvragen

Om een offerte aan te vragen, vul onderstaand formulier in of neem contact op met verhuur@scoutingwijchen.nl.

Offerte nieuwe blokhut

Ik wil naast deze blokhut óók gebruik maken van de oude blokhut.

Ik heb kennisgenomen van het Privacybeleid en ga hiermee akkoord.

Huisregels Nieuwe Blokhut
  1. Ondertekening kan alleen geschieden door een persoon van 21 jaar of ouder. Deze persoon is hierdoor verantwoordelijk voor naleving van dit reglement gedurende de gehele huur periode.
  2. De huurder stelt zich garant voor vergoeding van eventuele toegebrachte schade aan onze eigendommen. Elke schade wordt zo spoedig mogelijk door de huurder gemeld aan de verhuurder.
  3. Het gebruik van geluidsversterkers of andere geluidsapparatuur is niet toegestaan. Een uitzondering hierop vormt het gebruik een installatie die uitsluitend wordt gebruikt voor het verzorgen van achtergrondmuziek.
  4. Vanaf 23.00 uur dient het geproduceerde geluid in en rondom de blokhut(ten) tot zo’n niveau te zijn teruggebracht, dat dit geen hinder oplevert voor de omgeving.
  5. Als door de verhuurder of buurtbewoners wordt verzocht de geluidssterkte nog verder te verminderen, dient aan dit verzoek onmiddellijk gehoor te worden gegeven.
  6. Het gebruik van de open haard is alleen toegestaan na uitdrukkelijke toestemming door de verhuurder.
  7. Het ontsteken van open vuren op het terrein of in de directe omgeving is alleen toegestaan na uitdrukkelijke toestemming van de verhuurder en dan alleen op de door de verhuurder aan te wijzen plaats. In verband met de aanvraag van een stookvergunning dient u dit al te verzoeken bij het aangaan van de huurovereenkomst.
  8. Het is niet toegestaan met spijkers, punaises en plakband voorwerpen zoals slingers en posters e.d. vast te zetten op muren, pleisterwerk en kozijnen.
  9. De gevelkachels / radiatoren mogen niet worden gebruikt om op te gaan zitten of om voorwerpen op te plaatsen.
  10. De huurder dient te waken voor verspilling en oneigenlijk gebruik van gas, water, elektriciteit en telefoon (extra kosten hiervan worden in rekening gebracht).
  11. Parkeren binnen het hekwerk, op het terrein, inritten of paden is niet toegestaan.
  12. De toegangspoort aan de Urneveldweg mag uitsluitend worden gebruikt voor het laden en lossen van goederen. Daarbuiten dient deze poort afgesloten te zijn.
  13. Uw gedragingen in de blokhut(ten) en op of in de directe omgeving van het terrein mogen niet van aanstoot- of overlastgevende aard zijn.
  14. Bij wangedrag kan tot onmiddellijke ontruiming worden overgegaan, zonder restitutie van de huursom.
  15. Eventuele overige aanwijzingen van de verhuurder dienen direct te worden opgevolgd.
  16. Bij vertrek is de huurder verantwoordelijk voor het overdragen van de sleutels aan de beheerder.
  17. De huurder draagt zorg voor een tijdige ontruiming en het ordelijk en schoon achterlaten van de Blokhut(ten) en terrein op het overeengekomen tijdstip van vertrek.
  18. Wij wensen u veel plezier tijdens uw verblijf in onze blokhut(ten)!