Groepen

Onze groepen

Waarom wij?

Low-cost
We zijn de goedkoopste in de omgeving! Als low-cost vereniging zijn wij actief bezig met het betaalbaar houden van het scoutingspel. Voor iedereen!

Amfibische scouting
Wij hebben niet alleen landtakken bij Scouting St. Franciscus. We zijn de enige in de omgeving met scouts te water. Daarnaast is er bij ons de mogelijkheid om het landelijk erkende CWO kielboot diploma te behalen.
Connecties
Scouting St. Franciscus is de grootste in de omgeving. Dit brengt een groot aantal sociale contacten voor jong en oud met zich mee. Ideaal om zowel te netwerken als het maken van nieuwe vriendjes.

Leerproces
Wij zijn actief bezig met de ontwikkeling van onze leden en vrijwilligers. Onze leerzame programma's zijn aangepast op de behoeftes van de leeftijdscategorie van de leden. Als vrijwilliger wordt je nauw begeleid en zijn er diverse cursussen beschikbaar in onder andere leiderschap en organisatie.

Schrijf je nu in!

Neem contact op met ons op via ledenadministratie@scoutingwijchen.nl.
Lid Worden

Onze doelstelling